Trommesæt

Hør om trommesæt og slagtøj her:

Undervisere:
Stephen Henriksen tlf: 23 80 83 51
Esben Duus tlf: 23 74 87 03
Nadiya Kott tlf: 23 80 60 43
Vejledende startalder: 6 år

Når du går til trommer på musikskolen er vores fokus på, at det er lysten der driver værket og undervisningen er både for dig der vil hygge og for dig der er seriøs - her er plads til alle.

Musikskolen vil fra august 2021 tilbyde trommesæt i holdundervisning med andre instrumenter i band, så du fra starten prøver at spille sammen med andre. Se "NYT FAG - Rytmiske instrumenter i Bandhold"

Vi tilbyder også individuel soloundervisning, og hvis du har en kammerat du gerne vil spille med tilbyder vi også undervisning på små hold.

Nogen lærer bedst ved at kigge på noder, andre lærer bedst ved at lytte til musik og på musikskolen bruger vi begge metoder.

Afhængig af dit niveau tilrettelægger vi undervisningen, så den passer til dig.

Du lærer at spille til dine favoritsange, vi indspiller trommer til musik, og når du er klar har vi sammenspilstilbud klar til dig.

Hvor gammel skal man være?

Man kan begynde at spille trommesæt fra man er 5 år. Børn udvikler sig forskelligt, så man kan ikke udstikke ensartede retningslinjer for den helt rigtige startalder.

Skal vi have trommesæt derhjemme?

Det er sjovest at gå til noget, når man hele tiden bliver bedre, og det kræver jo, at man kan øve sig derhjemme. Spørg musikskolens lærere om råd og vejledning ved anskaffelse af et trommesæt.

Det behøver dog hverken at fylde eller larme meget!

El-trommer er en fin løsning, særligt hvis man bor i lejlighed.
Vi hjælper gerne med råd og vejledning ifm køb.

Vi glæder os til at møde dig.

Musikskolen anbefaler følgende fag som gratis supplement: