Bands

Hørsholm Musikskole har en bred vifte af sammenspilstilbud med bands. Man kan begynde, når man har spillet et års tid, og undervisningen foregår i samarbejde med hovedfagslæreren.

Vi har jazz-, pop- og rockhold og både store bands og små akustiske hold. Der er hold på alle niveauer.

I øvelokalerne har vi alt, hvad vi skal bruge for at få det til at lyde helt rigtigt. Alt fra trommesæt, forstærkere og PA, til computeroptageudstyr og dygtige lærere.

På et sammenspilshold finder man ud af, hvor vigtigt det er at lytte til hinanden og give plads til alle.

De forskellige bands optræder til et væld af koncerter på bl.a. Musikskolen og i Kulturhuset Trommen. Her får man for alvor prøvet af, om det, man lavede i øvelokalet, virker foran et rigtigt publikum.