Fløjter

Nodeknækkerne

For letøvede elever, der har spillet blokfløjte i minimum 2-3 år, og som er gode til at læse noder .

Ensemble Syrinx

For videregående elever, der har spillet i mange år, som er nodestærke, og som kan spille på minimum sopran, alt og tenor.

Kolibrierne

Kolibrierne er et ensemble for øvede tværfløjtenister mellem ca. 11-14 år. Vores repertoire er meget bredt - fra middelaldersang, kendte og ukendte klassiske værker til ny musik. Der er også plads til rytmiske numre. Vi lægger stor vægt på at komme ud og spille, når vi er klar med nye numre. Kolibriernes prøver ligger p.t. om tirsdagen og er bindende, så gruppen kan vokse sammen. Vi har det meget hyggeligt sammen, og et af sæsonens højpunkter er vores øveweekendtur til Sverige.