Guitarsammenspil

Der er en sammenspilsgruppe for de yngste i klassisk guitar, der har spillet mindst ét år. Desuden findes en sammenspilsgruppe for elever, der har spillet mere end to år. Endelig er der mulighed for at spille kammermusik i duo eller trio. Repertoiret spænder fra klassisk musik til latinamerikanske rytmer og moderne stykker med indføring i improvisation, lige fra jazz til rock.

Guitarbanden

Guitarbanden er et guitarsammenspilshold for de yngste (7-11 år). Vi arbejder her med stykker, som er tilpasset de enkelte elevers niveauer. Guitarbanden har lige fra start været en stor succes, fordi de helt små elever ganske tidligt får fornemmelsen af, at det at spille musik sammen med andre kan være helt magisk. Vi spiller flere koncerter hvert år.