Doktor Puls

Undervisere: Stephen Henriksen og Esben Duus
45 min. hold. Gratis for instrumentalelever.

Spiller du et klassisk instrument, som typisk har mange tekniske udfordringer, som vanskeliggør fokus på at ligge rytmisk med en stabil puls - eller vil du bare være sammen med andre elever, hvor rytme, lytten og samvær er i fokus?
Så er dette et rigtigt godt fag for dig.

Rytme er musikkens fundament, så uanset om du er sanger, blæser, stryger eller spiller klaver, trommer, guitar eller bas, lærer du her en masse om musik, som gør dig dygtigere på dit instrument.

Doktor Puls er et band for dig uanset hvilket instrument du spiller. Du spiller sammen med dine kammerater, hvor hygge, fællesskab og læring er de 3 vigtigste elementer. Alle spiller på cubanske, brasilianske, amerikanske & afrikanske instrumenter og vi spiller arrangementer af kendte numre og optræder til nogle af musikskolens forskellige koncerter og arrangementer.

Her er plads til elever på alle niveauer og alle instrumenter, og da vi lærer musikken på øret er det ikke en forudsætning at du kan noder.

Fredag 14:30-15:15